سرلشکر سلامی در پیامی به مسعود پزشکیان: سپاه آماده تقویت تعامل و همکاری با دولت است میزان مشارکت مردم مشهد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) تبریک مخبر به رئیس جمهور منتخب: امیدوارم با پایان رقابت‌‏های انتخاباتی فصل جدیدی از تعامل و همدلی آغاز شود تبریک دیپلماتیک سران عربستان سعودی به مسعود پزشکیان پوتین در پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور ایران به او تبریک گفت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم: رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود تقدیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا: اثرگذاری در مسائل بزرگ، بر انگیزه و ایمان و اعتمادبه‌نفس متّکی است آمار مشارکت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی اعلام شد + جزئیات قدردانی استاندار خراسان‌رضوی از مردم برای خلق حماسه حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری  نشست خبری مسعود پزشکیان لغو شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می‌گویم | انتخابات در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی و مشارکت ۳۰ میلیونی برگزار شد اولین پیام مسعود پزشکیان پس از پیروزی | این تازه آغاز همراهی ماست پیام تبریک مقامات خارجی به مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران اولین واکنش «مسعود پزشکیان» به نتیجه انتخابات: «سپاس ایران. خاک پاک مردم ایران. مسعود پزشکیان» هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم تحلیف پزشکیان، رئیس جمهور منتخب چه زمانی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قدردانی استاندار خراسان‌رضوی از مردم برای خلق حماسه حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری 

  • کد خبر: ۲۳۷۵۷۷
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
قدردانی استاندار خراسان‌رضوی از مردم برای خلق حماسه حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری 
استاندار خراسان‌رضوی طی پیامی، از مردم استان برای خلق حماسه حضور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ متن پیام یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان‌رضوی، به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مردم انقلابی و ولایت‌مدار خراسان‌رضوی

مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در نظام مقدس ما با یاد شهیدی برگزار شد که سید و سالار شهدای خدمت بود. عزم و اراده ملی مردم ما این بار نه‌فقط برای یک انتخاب که به منظور تداوم راه و طریق انقلاب اسلامی و امام و رهبری بود؛ انتخابی که در برابر چشم جهانیان جلوه‌گر شد و نشان داد که در ایران اسلامی، مردم‌سالاری دینی یک جریان اصیل و الگوی حرکت کارگزاران است.

درود خدا بر شما مردم شریف استان که در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز بار دیگر ایران اسلامی را سرشار از غرور و افتخار کردید. به طور قطع و یقین پیروز این انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

پانزدهم تیرماه، همان‌گونه‌که رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله العالی» فرمودند، مردم ما به عنوان امت اسلام در آزمون خیره‌کننده همه قشرها، همه سلیقه‌ها و همه گرایش‌های سیاسی در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش یکدیگر به جمهوری اسلامی رأی اعتماد دادند.

اینجانب حسب وظیفه قانونی، شرعی و ملی خویش از همه مردم عزیز استان خراسان‌رضوی که در آفرینش حماسه‌ای دیگر نقش‌آفرینی کردند، قدردانی نموده و از حضرت ولی‌عصر(عج) و ثامن‌الحجج(ع)، طول عمر امام خامنه‌ای «مدظله العالی»، علو درجات رئیس‌جمهور شهید، توفیقات رئیس‌جمهور منتخب و سرافرازی و سربلندی شما را مسئلت دارم.

یعقوبعلی نظری

استاندار خراسان‌رضوی




گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->